• (Android/iOS) Food Truck Chef™ Cooking Games mod meer bron

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Food Truck Chef™ Cooking Games ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Food Truck Chef™ Cooking Games IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ mod meer bron ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Food Truck Chef™ Cooking Games 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Het zou gemakkelijker zijn geweest als u het eten (het bestelde eten) niet naar de klanten hoeft te slepen als het klaar is met koken. Ik bedoel, je kunt er gewoon op klikken, het wordt automatisch naar de klant gestuurd voor eenvoudiger en sneller werk

    Slechtste spel ooit. Ik heb veel games gespeeld waarbij in-app-aankopen nodig waren, maar deze is gewoon zo slecht. elk klein ding heeft edelstenen nodig die moeten worden gekocht, anders moet je heel lang wachten om ze te krijgen. Het voelt alsof ik een jammerspel speel dat is ontworpen voor mensen die niet met geld kunnen kopen.

    Nou, het spel was erg leuk totdat ik terugging naar de hoofdpagina en het meisje opduikt en me vertelt over een manier om edelstenen te verdienen. Het is een tutorial die me vertelt om op dit koksmuts-pictogram te tikken, maar het pictogram is verduisterd. Niets op het scherm reageert omdat het wil dat ik op dit specifieke ding tik, maar dat kan ik niet. Dus ik kon niet meer spelen.

    Dit spel werkte een tijdje zo goed voor mij. Ik heb 10 verschillende straten ontgrendeld en een paar dagen geleden zijn ineens al mijn upgrades naar foodtruck en apparatuur verdwenen!!! 0% over de hele lijn. Het zuigt. Ik heb zo hard gewerkt om al die edelstenen te verdienen en het uit te geven om ze te upgraden en verloor ze allemaal. zooo verdrietig

    Verschikkeluk

    Hou van het spel. Je moet gewoon sneller meer munten kunnen verdienen. Upgraden is te duur.

    Food Truck Chef™ Cooking Games કેઝ્યુઅલ stbv

    De game is goed, maar zoals gewoonlijk moet je voor alles een advertentie bekijken. Mijn belangrijkste klacht is dat je geen edelstenen geeft voor je prestatie en je kunt geen upgrades kopen zonder. Je moet een video bekijken om maar 1 edelsteen te krijgen, je moet 10.000 xp krijgen en je krijgt maar 7 edelstenen, waarom niet 10. de meeste belangrijke upgrades kosten 10 edelstenen en meer. Eigenlijk moeten ze meer edelstenen geven Oh en breng de oude feestbus terug, het is nu klote. Je hebt een video bekeken en 2 uur gewacht, klote!

    Ik heb een tijdje van het spel genoten, zelfs ondanks de strijd met "bugs", ongeautoriseerde kosten, maar ik bereikte een punt waarop alle niveaus voltooid zijn en te lang heb gewacht op een nieuw niveau. Kiezen om de ruimte op mijn telefoon voor iets anders te gebruiken.

     

    Toon geen advertenties van horrorfilms plotseling zonder kennisgeving. De laatste tijd heeft de advertentie op de grudge-film me een paar keer bang gemaakt. Stel je voor dat jonge kinderen hiervan schrikken.

    erg leuk spel, maar hoe verder ik erin kom, hoe langzamer het loopt, ook zou het een stuk beter zijn als je gewoon kon tikken in plaats van vegen

    Ik vond het spel leuk, maar je krijgt niet genoeg edelstenen als beloning. Ze hebben een "gratis" ding waarbij speelgoed een video bekijkt, maar ze geven je er maar EEN en dan moet je ongeveer 5 uur wachten op een andere. Als speelgoed eenmaal een bepaald aantal ingrediënten en zo heeft bereikt, MOET je edelstenen hebben en als je ze niet koopt, duurt het een eeuwigheid.. Ik heb het spel vanmorgen geïnstalleerd en moest het nu installeren..

    Ik heb net het spel geopend om te spelen en ze hebben mijn voortgang volledig gewist, ik ben gevraagd om helemaal opnieuw te beginnen, ik hield echt van dit spel, maar niet meer. Ik ben erg teleurgesteld


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :