• (Android/iOS) Castle Clash: Guild Royale cheat code generator bodova

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Castle Clash: Guild Royale ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Castle Clash: Guild Royale IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ cheat code generator bodova ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Castle Clash: Guild Royale 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Obično ne pišem recenzije, ali ću reći ovo: NEVJEROJATNA IGRA! Igrao sam ovo kao klinac i kad sam to sada vidio, zaplakao sam. Oduvijek sam željela Pumpkin Dukea, a sada ih imam 7 u skladištu. Ima nekih nedostataka: neki od događaja su zastarjeli. Događaj "Smash and Win" ima prilično loš nagradni fond. I ne samo to, besplatni igrači imaju teškoće. Jedini događaj za koji mislim da je koristan za besplatno igranje igrača je rudarski događaj. Hvala vam što ste me usrećili sve ove godine!

    Mnogim dodanim herojima svako ažuriranje donosi novog heroja. Ova igra zahtijeva novac da bi bila dobra.

    Dis igra je za ljude koji vole strategiju i strpljivi. Iako možete uspješno igrati na besplatnim računima za igranje, malo je lakše i brže igrati s nešto novca u ruci. Što se tiče bugova i propusta, tijekom godina igranja ove igru, otkrio sam da se većinu vremena popravljaju u sljedećem ažuriranju. Uvjeravam vas da nisam bot inače vjerojatno ne bih rekao "dis" na početku. Nadam se ovo je bilo korisno. U potpunosti preporučujem ovu igru. (Opet se kunem da nisam plaćen)

    4 godine igranja ažuriranja onemogućuju uživanje. Što više trošite, dublje ćete pasti u ovisnost o kockanju.

    Jednostavno ne mogu pratiti. Previše heroja prerano. Dok dobijete dovoljno resursa da stignu još jedan, još dva ili tri. Počinje da se gasi. Mrzim da odustanem nakon svog novca koji sam potrošio.

    pro's 1. vrlo dobra gaphics složena igra 2. igra se može igrati godinama. Kupnja aplikacije 1. u aplikaciji je u osnovi potrebna za brzo napredovanje. 2. Služba za korisnike najveća je nevolja zbog neuslužnosti s kojom sam se do sada susreo. Prebacivanje računa s nestalog uređaja velika je gnjavaža.

    Idk čovječe

    Ovo samo da dobijem 100 gemsa :D

    Castle Clash: Guild Royale Strategy howx

    Castle Clash: Guild Royale Strategy howx

    ova igrica je super ali i malo dosadna

    Igram već 5 godina mislim i previše se toga događa, previše je načina za nadogradnju i nemate dovoljno resursa sada kada razmišljam o tome, trebao bih se usredotočiti na drugu igru

    Divno/razočaran sam kupio ograničenu ponudu od 4,99 i po prvi put sam bio prevaren u svom novcu. Dobio sam jednog heroja/skin za razliku od 5 ili 6... NIJE FER (vraćam novac)

    Jeste li se ikada zapitali kako izgleda sukob klanova? Pa izvolite! Ova igra je pravo smeće, a također prave reklame koje vam prikazuju "hakove" i sve što trebate učiniti da ih dobijete je instalirati ovu igru. Koja tvrtka za smeće.

    Vrlo dobra igra, dobio sam 79k may a da nisam ništa kupio, ne isplati se dobiti igra, samo trebaš strpljenja, nije mi ni trebala godina da dobijem 79k moća. To je tako zabavna, brz tempo, nevjerojatna igra

    kaže da moraju čitati/ispravljati vanjsku pohranu, ali zašto neću dopustiti slučajnoj aplikaciji da čita i ispisuje stvari u moj telefon i krade novac od mene pa ne hvala ako riješe ovaj problem onda ću igrati, ali do tada ne

    Jeben ti nmoze mi ipunit ono 30sec kad downloudam

    toliko neugodno da ne prepoznaje kad ga ažuriraš i stalno govori da ažuriraš

    Stvarno mi se sviđa, ali kada završite puno zadataka za dragulje, vrlo je teško dobiti nijedan bez kupnje dragulja

    Sranje! Svaki put kad su Devs izvršili gašenje igre na održavanje postaje sve više bugging. Popravite.. Unajmite nekog dobrog softverskog inženjera i programera.

    Sranje xd

    Castle Clash igra je dobra. Bio sam razočaran kada je nažalost nisam mogao ažurirati jer moram izbrisati oko 9 aplikacija kako bih ažurirao samo ovu aplikaciju. Međutim, zadržavam ažuriranje dok ne dobijem drugi uređaj

    Totalni krah Clash Of Clans, 700 iste aplikacije za različite jezike, (Zašto jednostavno nisu dodali gumb za promjenu jezika u postavkama?), treće i najvažnije, ova igra se toliko isplati igrati, mogla bi budi apsolutno, sjajna i ugodna igra, ali ne, moj prijatelj plaća za igranje, a ja igram 2 godine, stigao je do mene za dva tjedna... stvarno razočaranje, mogla je biti odlična igra


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :